جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نرخ و قیمت باربری

۲,۳۰۷ بازديد


هزینه باربری داخل تهران

هزینه و نرخ قیمت باربری داخل تهران با سایر شهر ها متفاوت میباشد، همانطور که هزینه کلیه خدمات هر شهری با شهر دیگر فرق دارد ، قیمت و هزینه باربری نیز همین طور میباشد. یکی از مهمترین فاکتور ها در تعیین نرخ قیمت باربری و کرایه وانت و کامیون در تهران ، مسیر است .

هزینه اسباب کشی در تهران یکی از مهم ترین مسائلی است که برای مشتریان به وجود می آید. معیار و میزان مشخصی برای قیمت اثاث کشی و هزینه اسباب کشی در تهران از طرف موسسات و شرکت خدمات اثاث کشی در تهران وجود ندارد. این مسئله همیشه موجب نارضایتی مشتریان شده است. در صورتی که افراد ترجیح می دهند از همان ابتدای کار با قیمت مشخصی روبرو شوند. به هر حال این کاری است که نیاز به بودجه بندی دارد و حق طبیعی مشتریان است که از قیمت نهایی که در پایان کار جابجایی باید بپردازند مطلع باشند.

مشخص نبودن حجم بار

یکی از مهم ترین علل مشخص نبودن قیمت این است که قیمت به شدت به میزان و حجم باری که قرار است جابجا شود بستگی دارد. مسلما اسباب و اثاثیه منزل هر کسی با خانواده دیگری متفاوت است و روشی که برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه و بسته بندی برای هر خانه به کار می رود با سایر خانه ها فرق می کند. به عنوان مثال ممکن است در یک خانه اشیای عتیقه زیادی وجود داشته باشد که به بسته بندی بسیار محکم و با دقت نیاز دارد.

و یا در خانه ای انواع و اقسام وسایل سنگین مثل:

تردمیل

میز بیلیارد

گاوصندوق

سایدبای ساید

و ...

وجود دارد.

فاصله محل پارک ماشین باربری تا منزل

هر چه ماشین اسباب کشی در فاصله دورتری از درب ورودی برای حمل اسباب و اثاثیه شما پارک شود، پرسنل باربری باید مسافت بیشتری اثاثیه شما را حمل کنند و در نتیجه کار آنها سخت تر خواهد شد. این مورد از عوامل پنهان موثر بر هزینه اسباب کشی به حساب می آید که به این موضوع در عوامل هزینه و فاکتور باربری ( هزینه پیاده روی) گقته می شود که عموما فاصله رایگان ده تا پانزده متر می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.