پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

شت کوین چیست؟

۲,۰۹۹ بازديد

آیا میدانید شت کوین چیست و چگونه شت کوین ها را تشخیص دهیم؟ شت کوین های انفجاری آنقدر در بازار سروصدا به پا کردند که در حال حاضر در کل دنیا و به خصوص ایران به دنبال شت کوین های جدید برای سرمایه گذاری و خرید هستند، چرا که سود شت کوین های معتبر معمولا بالاتر از ۱۰۰۰ درصد در بازه زمانی کوتاهی است و این سود آنقدر شیرین و جذاب است که همه دنیا به دنبال این هستند که در ابتدا یاد بگیرند شت کوین چیست و در ادامه شت کوین های برتر را شناسایی کرده و روی آن ها سرمایه گذاری کنند. بنابراین اگر دوست دارید شت کوین های آینده دار را بشناسید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

شت کوین چیست؟

با پیدایش بیت کوین در سال ۲۰۰۹ میلادی علاقه کاربران به رمزارزها به صورت شگفت انگیزی افزایش پیدا کرده است. رشد و درآمدزایی بالای بیت کوین موجب شد که ارزهای نو ظهور وارد این عرصه شوند. به دنبال ورود ارزهای جدید، سرمایه گذاران به منظور کسب سود بیشتر همگی به این بازار جذب شدند. در این بین درصد زیادی از سرمایه گذاران که با فناوری بلاکچین خیلی آشنا نبودند، بستر مناسبی را برای افراد سودجو فراهم کردند. به این ارزهای دیجیتال که هدفشان مشخص نیست، شت کوین یا میم کوین گفته می شود.

چنانچه شما مدتی است برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتالی اقدام کرده اید و در این بین خرید و فروش انجام داده باشید، مطمئنا اسم شت کوین ها به گوشتان خورده است. مطابق با داده های موجود در تمام وب سایت ها تا به حال بیش از ۵ هزار ارز دیجیتال و بیش از ۲ هزار نوع بازدار در کل جهان ایجاد شده است و تعداد زیادی از کاربران در حال معامله هستند.

به صورت کلی به آلت کوین های بی ارزشی که روانه بازار می شوند، شت کوین گفته می شود. ابتدا این ارزهای دیجیتال خود را بسیار جذاب و با طرح های توسعه ای مناسب نشان می دهند و قیمت به مراتب پایینی دارند. این دو عامل بزرگ برای جذب گروه بزرگی از سرمایه گذاران است. پس از گذشت مدتی قیمت این ارزها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند و حتی این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران سود کوتاه مدتی را کسب کنند.

ولی از آنجایی که پیش از این هم به شما گفتیم، هدف اصلی شت کوین ها کلاهبرداری و موج سواری با سرمایه سرمایه گذاران در بازه های زمانی کوتاه و یا میان مدت است. با گذشت زمان کمی امکان دارد ارزش این ارزهای دیجیتالی به صفر برسد! توصیه ما به شما این است که با دیدن نکات مثبت خیلی سریع برای خرید و سرمایه گذاری روی شت کوین ها اقدام نکنید، بلکه باید با کمی جست و جو ارز دیجیتال با ارزش را از شت کوین تشخیص دهید.

جالب است بدانید که شت کوین ها معمولا از الگوی خاص و مشخصی پیروی می کنند. در بخش های بعدی به تفاوت ارزهای دیجیتال معتبر و شت کوین و روش های تشخیص شت کوین های بازار پرداخته ایم و در مورد سرمایه گذاری روی شت کوین ها نکاتی را گفته ایم که قطعا می تواند برای شما مفید باشد، پس همچنان با کد بورسی همراه بمانید.

تفاوت ارزهای دیجیتال معتبر با شت کوین ها چیست؟

زمانی که یک ارز دیجیتال معتبر وارد دنیای ارزهای دیجیتالی می شود، با اعتماد کامل در جایگاه سخنرانی قرار می گیرد و می گوید من برای برطرف کردن چه مشکلاتی وارد کریپتوکارنسی شده ایم، در واقع می گوید؛ این مشکل را در سیستم مالی، اقتصادی، دیجیتالی یا حتی اینترنتی پیدا کرده ایم و در حال حاضر قصد برطرف کردن این مشکل را دارم و توکن خود را بدین وسیله معرفی می کند، چنانچه شما هم این مشکلات را احساس می کنید، با حمایت از من از این افراد حمایت نمایید.

ولی در نقطه مقابل شت کوین ها زمانی که طراحی می شوند، با اعتماد به نفس بسیار بالاتری برای معرفی خود اقدام می کنند یا به هیچ عنوان توضیحاتی در خصوص این که چرا عرضه شده است، نمی دهد، چرا که اگر بخواهد بگوید که به چه دلیل ساخته شده است و چه مشکلی را در دنیای امروز برطرف می کند، کاربران و فعالان این بازار متوجه خواهند شد که این مشکل اصلا وجود دارد یا این که حتی پیش از این، این مشکل توسط رمزارز دیگری برطرف شده است و نتیجه گیری این خواهد شد که این ارز دیجیتال شت کوین است و ساختار و هدف مشخص و مناسبی برای بلندمدت ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.