پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مارک مای (MY)

۱,۵۸۶ بازديد
فلسفه وجودی مای ارتقای سلامتی پوست و موی خانواده ایرانی است. به همین منظور با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه، محصولاتی قابل رقابت با محصولات خارجی را تولید و به بازارعرضه کرده‌ایم. طیف گسترده محصولات بهداشتی مای در پنج دسته اصلی محصولات کرم و مراقبت از پوست، شامپو و مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت از بدن، شوینده و پاک کننده و ضد عفونی کننده طبقه‌بندی می‌شوند. این محصولات بر اساس استانداردهای جهانی و طبق فرمولاسیون کال اند کو آلمان با بهترین کیفیت مواد اولیه تولید و بسته‌بندی شده‌اند.
مای نزدیک به دو دهه است که با تولید این محصولات در پیشرفته‌ترین کارخانه خاورمیانه کنار خانواده ایران ایستاده است. محصولات مای با کیفیتی قابل رقابت با محصولات خارجی با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه شده‌اند و به راحتی در فروشگاه‌های اعلام شده در پایگاه‌های فروش و هم‌چنین به صورت آنلاین قابل تهیه هستند.

یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار برند مای، کرم پودرها هستند. این محصولات در چهار نوع مختلف تولید شده و بافتی یکدست و مخملی به پوست می بخشند. کرم پودرها در حقیقت بیس و پایه اصلی آرایش بوده و در صورت انتخاب درست، پوستی شفاف و بدون نقص را برای شما به ارمغان می آورند. یکی از مزایای کرم پودرهای مای (MY)، تنوع رنگی بی نظیر آن ها است. این محصولات در 12 رنگ مختلف برای پوست های خشک تا معمولی و 6 رنگ عالی برای پوست های چرب و مختلط عرضه می گردند.

 مارک مای (MY)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.